✦ SUMMER? ✦

Är det inte konstigt att i Sverige duschar man för att bli av med kloret, medlas här hemma i Schweiz duschar man i klor? Det är iallafall något som jag har tänkt på. Också att jag dricker klorerat vatten här.

Imorse tog jag mig en jogging runda bort till Champitet och tillbaka, med massa härlig styrka efteråt. Nu ligger jag på balkongen i en röd solstol i shorts och linne. Känner hur disel lukten kommer upp lite då och då nere ifrån sjön då båtarna passerar. Jag hade gått ner och bytt om till bikini om det inte var för att mamma ville åka in till stan snart. Är sommaren här för att stanna nu?



Kommentarer
Jennifer

sv: Och det var det oxå !! :D<3 Älskar också hallon! :))

2012-04-28 @ 18:11:12
URL: http://jennix.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0