✦ BACK HOME ✦

Tjenaren!
Nu har jag kommit hem tillbaka till Lausanne igen efter två dagar hemma i Lund. Det har verkligen varit två mysiga dagar! I onsdags var jag och min syster Karolina på stan och hade några ärenden där. Bland annat skulle vi hälsa på en IB skola inne i Lund och prata med the coordinater där. Vi träffade både Hanna och Sofia på stan också. Sedan mötte vi upp Papi och så köpte jag min nya dator!! Detta är premiär inlägget just nu på den nya datorn!:D Onsdag- och torsdag kvällarna spenderade jag med J&J framför film och mys:) Det är tråkigt att jag bara hade två dagar hemma i Lund, för det blir väldigt stressigt och man hinner långt ifrån ens prata med alla! Men snart är det sommarlov och då ska jag hinna träffa alla myyyckeett!! hihi! Nu ska jag ta och fixa lite till med datorn och sedan blir det filmtajming! Bisous!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0