✦ EXAM: 3DAYS LEFT ✦

Idag har matte stått på schemat hela dagen. Började i morse med papper1 och nu i eftermiddags har jag gjort papper2. Jag tror det gick helt okej, så jag hoppas bara på det bästa nu. Visst läste jag vissa tal och bara "whaattaaafuuuckkk??" och vissa tal fick också lite konstiga udda svar, menmen, det kanske var meningen? Jag håller iallafall bara tummarna nu! Imorgon kör vi på franska!

 

I lunch pausen drog jag och Jas ner till stan, upp till parken och fikade lite. Vi åt vara medtagna mackor, mumsade på kex och fruktbitar. Hann även med att halvslumra lite, och gå igenom lite mer matte innan det blev till att skynda bort till bussen igen. När vi väl väntade på bussen var den 7minuter sen, så himla trisst?! Och vi som redan hade det lite tidspressat fick lite småpanik. När väl bussen sedan kom körde den jättelångsamt, och nästan uppe på skolan stannade han bussen, sträckte bak huvudet och sa "nu får alla vara vänliga att stiga av bussen för jag vänder tillbaka nu. Ni får gå till nästa hållplats och så kommer den andra 22an alldelles strax!" Snacka om att vi hade panik nu? Såg framför oss ur vi skulle få springa allt vad vi kunde hela vägen upp till exam hall för att inte kommma försent. Och just den dagen det var matte... Men det kanske var bra också, det fick våra hjärnor att tänka på något annat än matte ett tag. Det slutade iallafall med att vi hann dit i tid. bisous!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0