✦ ECONOMICS ✦

Tittar ni på fotbollen ikväll? Vem hejar man på, Ryssland eller Poland? Det gör inte jag för jag pluggar Economics, men jag har det på framför mig och hör alla som hejar på för fulla muggar! Det är ett fint sällskap när man sitter här med alla economics böckerna uppslagna omkring sig tillsammans med alla notes och papper, häften och det viktigaste: artikeln!

Idag har jag fått tillbaka tre exams. En toppen bra, skiiitnöjd! Och två som var rent katastrof. Det dumma var att jag var skitnöjd med dem innan jag fick tillbaka resultaten, då blev det platt fall. Snacka om depp här asså. Känns som om alla exams bara kommer vara så nu, för alla kändes bra och okej, men det kommer sluta i rent skit:( Jag antar att det är en sådan dag idag kanske. När det känns som allt bara går upp och ner. För mycket tankar om att flytta till Sverige också. åååhhh!! Klart jag vill flytta hem jättemycket men liksom, neeejjjjj:( Jag vill inte alls... Det är jättejobbigt när folk börjar prata om det.
Okej, nu måste jag tillbaka till economics... bisous!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0