✦ MÅNDAG ✦

Ännu en måndag och ännu en hel vecka att ta sig igenom med tidiga mornar innan helgen åter kommer. Inte mycket alls har hänt idag... jag har haft ekonomi, ToK, art, svenska och global affairs. Pressentationen idag på global var riktigt bra, den handlade om hur media påverkar oss. Bilden idag gick bra tycker jag. Jag har äntligen börjat måla på mitt fjärde projekt! och inte nog med det så håller jag redan på att uttveckla nästa. Vi får väl se hur det går.

Nä nu har jag suttit och stirrat på skärmen i snart en halvtimme! Och dessa ord är allt jag kommit upp med... Jag är riktigt trött och plugga är det sista jag vill just nu. I helgen däremot pluggade jag massor trots ingen motivation för det. I Lördags var jag på stan med Jas och sedan när jag kom hem pluggade jag från klockan sju till klockan 12. NÄr klockan slog halv 1 sov jag redan. Morgonen efter vaknade jag klockan 11 och pluggade hela dagen från 12 till 22.30, ändå känns det som jag fortfarande har jättestora berg framför mig. Geez... denna veckan blir inte lätt med alla saker som händer. Jag kan sitta och stirra ut i luften for ages, bara av att jag har hela veckan framför mig. Känner ni igen er? bisous


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0