✦ BARCELONA ✦

Snacka om att det var jobbigt att lämna Sofia på flygplatsen.. Men sedan drog jag iallafall bort till Barcelona! Har tittat på Gaudis designade kyrka som är känd för att aldrig blir klar, hans designade hus och parker. Vi har tittar på fotbolls arenan Camp Nou. Har även köpt mig ett par nya shorts och en ny väska som jag totally föll för! Aaahhhh så snygg! Köpt på Bershka:) jag har övat min bortglömda spanska varje dag och den har snart hittat vägen tillbaka, inte helt såklart men jag kommer ihåg betydligt mer än vad jag trodde! Mina fötter gör ju bara lite ont av allt gående men jag måste säga att det har varit riktigt häftigt:) speciellt när man är uppe på en kulle eller i ett höghus och tittar ner på hela Barca:D Har ätit massa tapas och även Paella, och pregat glass! (finns det godare än yoghurt glass med massa frukt??) jag gillar starkt att vi bor i utkanten av stan och hyr en lägenhet. Detta gör att man verkligen får känna på Barcelona kulturen och smaka på den riktiga maten som annars bara serveras till barcelonarna själva och hänga med lite bland deras skämt och se fotboll och heja på hemmalagen:) gotta love it! Har kommer MASSA bilder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0