✦ ÄNNU EN DAG ✦

Halluu så hära mitt på dagen klockan halv 7. Nu har jag äntligen kommit hem från skolan. Idag var det en riktigt seg dag i skolan med klasserna. Hade inte så många lektioner: art, biology and economics. Men på art fick vi bland annat reda på att vi ska göra en jämförande pressentation innom kultur. Jag ska nog jämföra den skandinaviska artisten Carl Larsson med Adoph Mucha. Men bara tanken om att göra detta får mig att rysa...jag vill inte. Idag hade vi också ett "snack" med kuratorn, alla tjejer tillsammans, om "neutrition", kroppsideal. Det var jobbigt tyckte jag. Det var nog många som tyckte det var lite halvjobbigt, men alla är så öppna  om allt och det klarar inte jag att vara. Jag känner att detta inlägget blev jättetråkigt nu.... Men iaf så står pappa och Milan och dansar som två tokrar i köket. Efter skolan idag ville jag bara gå hem, så trött jag var och mådde inte jättebra. Jag bestämde mig för att gå på EVAM iallafall tillslut. Så jag spenderade två timmar med att spela UNO och rita (y

Puss hej:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0