✦ DAGEN I ETT NÖTSKAL ✦

Idag vaknade jag upp ännu en dag för att ta bussen till katte med H! Dessvärre gick jag upp en timme tidigt för att duscha och fick därför bara gå och lägga mig igen. Iväg till katte for jag med H klockan åtta och hälsade på ytterligare dag på ib. Taaaackkk!! Efter skolan gick jag och M till Espresso House för att fika och snacka. H ringde för att joina, tjihooo! Och på även hittade hon en lite lost J som fick följa med. klockan halv 6 fick jag powerwalka bort till bollhuset för att säga hej till mina kära friidrottsvänner och tränare. Snacka om att jag saknar er! Under tio minuter blev det mycket snack, skratt och kramar innan jag var tvungen att powerwalka tillbaka till centralen för att ta bussen hem med M och H. Väl hemme blev det snabbt att äta några mackor innan jag tog bussen hem till S för att ha myyssskväll med matte. Vägen dit med bussen blev mycket speciell och jag va så arg!! Jag fick chansa vart jag skulle gå av någonstans i och med att det var mörkt ute och det stod inte vilket stopp som var nästa. Jag tryckte på stopp men nähe!! Det sket bussen i!! Jag fick glatt ta å kliva av en hållplats för sent. Arg? Snacka om! Jag hade inte den blekaste om var jag va. Snabbt ringa S och fråga åt vilket håll jag skulle börja gå åt. Efter en stund kom hon mötandes på moppen och vi åkte tillbaka sista biten. Så jävla sur va jag. Nästa gång skriker jag nog "stopp" istället för att trycka. Så ser vi om det funkar bättre.

Nu är jag hemma igen och ska snart ta och sova. Gonatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0