✦ MÅLA SENT ✦

Såå, nu äntligen sitter jag utanför skolan och väntar på att bussen ska komma! Nu ska jag ner på stan en stund för att möta upp mammsen och gå omkring på julmarknaden (!!!!! :D) lite innan vi ska hem :))

Idag satt jag kvar i art room liksom i torsdag med oljefärg upp över armbågarna och överallt. Min mobils nya färg är vit :// det va bara jag och städerskorna kvar hehe.. Det va läskigt men mysigt på samma gång. Mörkt ute, tyst, och där sitter man mitt i alltihop och målar. Jag älskar att sitta kvar å måla efter skolan, typ det ända avkopplande jag hinner med. Dock får det gärna och brukar faktiskt vara nåågon mer, typ två till är lagom som det va i tors. Där va faktiskt andra elever på andra ställen på skolan, typ de som ska ha nästa skådespeleri osv. Men nu kommer bussen!! Vi synes!

image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0