✦ ART PROJECT ✦

I måndags blev jag klar med mitt art project!! :D Det va jobbigt, och skapade mång jobbiga stunder men jaja, nu är jag klar! Har fått mycket beröm för den, men själv är jag dock lite tveksam... jag vet inte riktigt? Jag blev iallafall nöjd med halsduken! Jag hade verkligen ingen aning om hur jag skulle måla den och såg det bara som ett svart hål framför mig. När jag senare skulle börja måla böev jag lite rädd! Hur sjuuuttton ska jag göra detta?!?! Menmen, im happy! det är coolt när det är lite mellan sådar. hmmm.. svårt att förklara, men när man inte vill att det ska vara heelt accurate, men ändå på ett ungefär liksom? jaja shittaasammee! Här kommer tre bilder under processen :p









image description



Kommentarer
Linnea

Så himla fin !!! <333

2011-11-11 @ 14:35:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0