A POST IN SWEDISH ♡♡

Hejsan! Jag kör ett inlägg på svenska för en gångs skull, för jag pallar verkligen inte på engelska för tillfället :p Är det ens någon som läser min logg här som gärna vill ha det på engelska för att förstå? iså fall, kommentera gärna!

If you want me to write in english, please comment so that I do so in the future! :)

Nu har vi äntligen kommit fram till hotellet vi ska bo på inatt, och här svärmar det av flygmyror! usch vad det är jobbigt! Om det är någonting jag inte tycker om så är det insekter, mesta dels spindlar och mygg, men när jag var liten var jag också väldigt rädd för just myror. Att de nu flyger omkring i stora sjok gör det hela inte bättre! Men men, nu ska jag iaf sova och hopas på en myrlös natt. Efter fyra timmar i bilen blir det nog ändån lätt att sova. Jisses vad min bak gjorde ont! Är det bara jag som alltid väldigt lätt får det? Det är hämskt! :p Mamma och pappa säger att det är för jag inte har tillräckligt med fett på baken, men kan det verkligen vara så? Det låter konstigt, och ojjj! vad vissa andra måste ha ont iså fall!? Eller så är det bara det att mitt är muskler istället för fett ;);) hehehe, kanske inte :p

Nu är jag ialla fall dötts trött och ska krypa till kojs! Ska upp tidigt imorgon bitti för att åka vidare till Toscana där det blir massa sol och bad i havet! Fint väder väntar som kaka på tårta! ;D
Hoppas nui får en bra natt! Gonattisar från mig!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0