☀ I SOOOLEN! ☀

Befinner mig just nu i receptionen på grennhotellet i och med att detta är det ända stället man kan ha tillgång till internet här -.- Just därför har jag ihäller inte kunnat skriva så mycket de senaste dagarna. I alla fall, jag har spenderat de senaste dagarna på stranden och på ett ställe där man badar i källor som ser ut lite som vattenfall med olika terrasser. Vattnet där ska vara väldigt renande vilket va najs. Däremot innehöll det väldigt mycket svavel vilket innebar att det luktade fis. Väldigt mycket. Nu luktar allting så, mitt hår, jag, mina kläder jag använde den dagen, min pyamas, sol handduk och bikini... (fast jag har duschat MYCKET och sköljt allt många gånger). Riktigt irriterande om jag får säga det. :p Mina smycken på foten blev ju inte heller så fina. Svavel innehåller nämnligen något som gör silver svart, så numera är mina 2 fotkedjor och tåring svarta. Pappa har sagt att om man vill ts bort det så ska man ta tandkräm och tandborste. Mycketbra att veta, tycker i alla fall jag och lägger det på minnet. Kanske däremot inte så trevligt att använda min kära tandborste till det nu, i och med att jag bara tog med en. Nä, det får fixas när jag kommer hem!

Stranden idag avslutades med att mamma tycke jag skulle ta ett sista dopp i havet, innan vi tog bussen hem. Njaaa det ville inte riktigt jag, för jag ville hälldre att min bikini skulle torka. Mamma hotade då att hon och pappa skulle ta mina häder och fötter och slänga i mig, men jag skrek genast nej. Mamma och syrran gick i och bada en stund. När de kom uoo igen kom min syrra emot mig och ropade "kraaaaaaam!!" jag svarade tillbaka surt: neeeeeeeeeej! aldrig du vågar inte!. Det slutade med att hon sparkade upp sand på mig vilket ledde till att jag brottade ner henne i sanden, hon började såklart gråta nu när hela håret va fullt med sand. Jag va altså tvunden att följa med henne och skölja av sig. var? i vattnet....jag skulle altså bli blöt. Och nu fanns det ihäller ingen tid att torka på i solen. Detta gjorde mig sur så då brottade jag ner henne i vattnet också! Hon skulle minsann också bli ordentligt blöt! *hehehe* hon började skvätta en massa på mig.... och snacka om att vi blev sura på varann!! hahaha, nja, eller jo, men det gick över snabbt och vi skrattade åt det bara nåra sekunder senare. De fick i mej i vattnet precis som de ville, deras plan hade funkat. De ska allt få igen det imorgon! 

Jag kommer att ladda upp bilder senare, när jag får lite mer internet och tid åå mig att fixa. Så länge får detta duga!

See yaoouuuu!


ps. If you want me to write in english in the future, please comment and let me know! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0