✧ EFTER EN MYSIG DAG ✧

Idag har mina kära morföräldrar varit på besök!! det va jättekul att få se dem igen :) Vi käkade en massa gott som min mamma och syrra hade fixat ihop (själv städade jag rummet...igen!) Det blev både supergod laxpaj och tårta!! Snacka om att jag är mätt nu liksom? Det är nämligen så att mina syrror, K och E, snart fyller år. Man kan ju säga att det blev lite förskottsfirande :)

Senare kom G över. Vi hängde runt lite nere i byn (där händer ju så mycket!! Naaat). Vi spelade biljard också, och jag vann såklart! MOHAHA;) okejdå, får väl erkänna att jag vann tack vare att den svarta åttan blev nerskjuten.. men det räknas väl ändån? Eller? Jaja, Nu blir det till att krypa till kojs. Imorgon blir det till att gå upp väääldigt tidigt och dra bort till SM. Jag ska hoppa längdhopp och är sjukt taggad! Vi får väl se hur det går, jag väntar mig inte så mycket, men det ska ändå bli jättekul att vara med. Kom och titta vettja! Det är i Ystad. (eller inte då tack!! Haha…)



GOONAAATT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0