♡ EFTER EN DAG I SOLEN ♡

Naj man Godmiddag Godmiddag! Just nu ligger jag och pratar i telefon med min lilla Fisen, S. Det är väldigt chill. Hon har precis varit ute och gått en sväng, vilket ledde till att jag knappt hörde något alls. Sedan träffade hon på en kille, några år äldre, som var nyinflyttad och då hörde jag hela deras samtal :D jaja, så kan det gå. Idag har jag annars träffat J några timmar. Det var kuligt kuligt ! och jag fick också äntligen målat mina naglar igen! det blev genomskinligt fast med en lite rosa ton. Nagelacket är från Depend och är typ ett basnagellack, men jag tycker det är jättefint som det är, och lagom billigt (y)

Ikväll får vi väl se vad som händer, för folket här börjar skolan igen imorgon. Fast jag hoppas kunna träffa dem på kvällarna, och Malmöfestivalen har ju dragit igång nu också!! Kuligt värre!! Dock känns det lite jobbigt att de andra börjar nu, jag hade så gärna velat börja med dem... här i Sverige. Så det blir lite som att nu är det försent att göra det för skolstarten är igång. Men jag vet att det ändån inte skulle gått :// jaja, det är bara ett år till, halva tiden har ju faktiskt gått redan! ååå vad jag längtar att få komma tillbaka och gå iskolan i Lund..<3


 


Hoppas jag inte skrämmer er nu, osminkad och allt;) hihi, Im not rly in a mood for a nicer pic hahaha! crazyness is better !:p



Vi ses senare hoppas jag!!
SSEEEE YAAOOUU!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0