✧ SOM LIVET ÄR SOM BÄST ✧

HEJSANN!! Jag vet att jag har varit lite dålig  med uppdaterandet under gårdagen :/ not good not good.. Jag var knappt hemma alls, mer än att vända i ytterdörren för att dra vidare till nästa sak! Hela förmiddagen spenderade jag på stan med J som nu äntligen blivit frisk! I alla fall hyfsat frisk :)) Jag hittade en jättesnygg tröja i beige som jag blev stört förälskad i (a) och en hårklämma för 5kr. Sedan blev det till att dra hem igen, slänga i mig lite mat, packa, för att senare dra iväg in till Malmö kastplan och tävla :D Det gick jättebra, det blev personliugt rekord med 28.33. Dock är jag ju säklart inte helt nöjd (A men det är jag väl aldrig, haha! När jag hade varit där i några timmar kom pappa och hämtade mig, S och siss så fick vi följa med en liten stund hem till L, J och V so är några kompisar till mamma och pappa. Där åt vi supergod mat (!) innan det var dags att åka hem till oss igen. Jo, S sov över hos mig i natt och det va galet värre! :D vi sov till slut bara 4timmar.. för vi somnade vid 5. Under dagen träffade vi också G som vi drog runt lite med.


Bjuder på en hemsk bild på mig idag, helt ominkad också.. jaja! Nu ska jag ta och vila lite, försöka sova :p sen måste jag skynda och byta om och dra in till träning!

See yaaouu!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0