✿ TJENARE IDAG! ✿

Går dagen på stan med R vatt å najs! Jag köpte mig en ny top :)) som jag visar här nedan. När jag kom hem drog jag ner till J som gått och blivit lite sjuk, så jag stannade där en stund på kvällen.  Jag hoppas verkligen hon hon blir frisk snaart så vi kan ses mer!
Idag har jag ingenting in planerar förräns vid fyratiden då jag ska in och träna i Lund (y) och då ska jag förhoppningsvis träffa en massa goa människor som jag saknat jättemycket! Men ah, det är två timmar dit och då måste jag ha bytt om och städat  mitt rum! Asså nu har jag varit hemma i två nätter (och inte ens det för jag sova hemma hos H en natt!) och det ser redan ut som ett litet bomb nerslag... Bäst jag går och fixar det nu. :/



haha ursäkta, men detta va den bästa bilden som togs ;p

SEEEE YAA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0