☂ TÅRARNA DROPPAR iKAPP MED REGNET ☂

Det senaste dygnet har jag nu spenderat med familjen i bilen på väg tillbaka till Schweiz. jag har ingenting direkt att säga men det är hemskt:/ Mina ögon har varit fuktiga hela tiden. Min mage gör super ont och jag vill bara sova så jag kan vakna upp hemma igen. Det är inte bara magen som gör ont, det är hela jag. Hela kroppen så som armar, ben, huvud, ja allt. Min saknad till Sverige är enorm! Till hela Skåne, alla vänner, och hela känslan av att vara där. Det är en bra känsla att vara där, jag känner mig så hemma och trygg där. Om fem veckor är jag tillbaka hemma igen, men det är fem veckor för mycket. Hur ska jag stå ut? Att kunna ringa/skypa och facebooka hem, visst det är grymt bra att jag kan göra det, men det är inte samma sak, det räcker inte till.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0