☂ SISTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET ☂

Dagen började bra.. jag hämtade datorn och letade upp bilder som jag kan skriva ut och sätta på min vägg. Jag har nämnligen en massa fina bilder på nära och kära folk, på väggen ovanför min säng. På så sätt vaknar man upp och är ialla fall lite gladare :)) När jag sedan tryckte på print visade sig att bläcket var slut... jaja där sket det sig. Så nu pallar jag verkligen inte göra någonting utan sitter här och nördar framför datorn, facebook och youtube mest. Jag pallar verkligen inte bara sitta här och glo, men det är det enda jag har lust till. Imorgon börjar skolan.. och det ska bli skit. Jag vill hem. fem veckor att stå ut med innan det hände. Men när dessa veckor gått, JADÅ JÄVLAR I DET!! men... vi är inte där än.

jag tror jag ska läsa en liten stund nu, fast än att jag verkligen inte pallar med. Jag har redan ont i huvudet så det räcker. Kanske går ut på baksidan i solen och sover en stund? Det känns som om jag inte sovit på hur länge som helst. .... nu ska jag nog borsta tänderna... ses



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0