✮ PLÅGAR MIG SJÄLV ✮

Varför håller jag på som jag gör? Jag plågar mig själv genom att titta på massa bilder på mig och S från när vi kastade spjut på USM i lördags. Åååååh vad kul vi hade det. Det får magen att göra jätteont, för jag saknar henne så... jag saknar att vara hemma och att allt är som vanligt.

Jag har inte visat några bilder från när vi kastade, så här kommer några. Puss på er!
(Min redigerare funkar inte för tillfället.. så bilderna är lite gråa och så, men aja, palla)


inkasting - jag


inkasting - jag


inkasting - jag



S kastar på SM !


Jag kastar på SM !


Alla andra går omkring och är jätte fokuserade. Tja, vi hade i alla fall superkul! (ni vill inte veta vad det är för något S viskar i mitt öra precis här, men jag kommer aldrig glömma det :p )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0