✦ LONG TIME, NO BLOG ✦

TJENARE !
det var längesedan jag bloggade nu känner jag. Jag har helt enkelt varit väldigt busy de senaste dagarna.. Här kommer en snabb överblick om vad jag gjort de senaste dagarna :))

Fredag:
"Friday friday gotta get down on friday!" njaa.. okej det va inte riktigt så men, SM tidigt på morgonen med bästaste L! Det gick däremot inte så jättebra känner jag. Första hoppet: vad fan tänkte jag på när jag skulle landa? Andra hoppet: jag är väldigt nöjd, synd att det blev övertramp -.- Tredje hoppet: Kom heeeelt fel i ansatsen och sprang över. När jag kom hem var jag dödstrött och allt jag ville var att sova, men istället hängde jag på mamma in till stan i ett försök till att få lite mer energi iaf. Väl hemma möttes jag av Fisen, S, i dörröppningen, YEEEY! och min energi hade då total vänt och jag var ganska så hyper då jag sprang omkring i hela huset, studsade upp och ner, och fram och tillbaks. Det blev middag med S och mamma, mysigt mysigt. När både jag och Sofia hade fått upp så mycket energi att vi verkligen inte kunde sitta still längre, tog vi med mobilen på högsta volym och sprang ner I parken. Väl där nere dansade vi och sjöng så att det stod härliga till och det var till och med så att folk frågade oss om vi verkligen var nyktra.. Fast jo det var vi faktiskt! Dagen därpå skulle vi ju till SM i spjut!!!:D När vi kom hem efter några timmar ute, krängde vi kladdkaka så det stod härliga till! Sen blev vi så trötta så jag somnade nästan i S knä.




by mamma


Lörredag:
ÄNTLIGEN! S vaknade tidigt på morgonen och sen väckte hon mig som var på ett väääääldigt dåligt humör. Man kan väl säga att jag idag vaknat upp på helt fel sida. MEN! Efter bara tio minuter satte S på musik igen på hög volym och några sekunder senare var jag uppe och stod och dansade i trosor och BH nere i köket igen. Nu var det dags att tagga upp oss ordentligt inför SM – spjut i Ystad. Efter frukosten satte vi på oss träningskläder och stack ut och tränade/värmde upp. Vi fick många ”Lycka till” meddelanden under dagen, och jag bland annat ett från G som jag blev extra glad för :)) Väl på tävlingen gick det rätt kasst till en början men i sista kastet fick jag till ett okej, och allting slutade hyfsat bra. Jag är nöjd i alla fall! Ett extra stort grattis till S också som satte pers!! (L) På kvällen blev det hem till T, inför en riktigt härlig tjejkväll! Först när jag kom åt vi tacos, och senare trängde vi alla ihop oss, jag, E, T, A, L, J, S och H, i soffan och tittade på en läskigt värre skräckfilm. Iiiih vad den var läskig. Tillräckligt så att ingen vågade ha fötterna nere på golvet längre, under soffan. Sedan stack vi ut och badade jacuzzi! Mysigt värre måsta jag säga att tränga ihop oss alla tillsammans i ett varmt bad medans regnet öser ner ovanför oss.



Taggar inför tävlingen!!


Vi köpte vars en USM tröja med våra riktiga namn på ryggen, allt för att vår tränare ska lära sig våra riktiga namn;)<3


Tillslut igår, Söndag:
Jag satte klockan för att jag skulle hinna upp och packa ihop mina saker lite, inför den stora resan tillbaka till Schweiz. Och ganska tidigt (hade precis hunnit få på mig underkläder) så ringde G och sa att han nu va på bussen på väg hem till mig. Silket superbra slut på min tid i Sverige måste jag säga. Även om vi inte direkt gjorde något speciellt, så gick vi omkring i byn och snackade av oss lite. Jag kommer sakna alla så himskans mycket…



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0