✯ JAG VILL OCKSÅ... ✯

Nu sitter jag här hemma medans alla andra börjar gymnasiet idag. Där sitter dem i den stora hallen och väntar på att deras namn ska bli uppropat och att få lära känna ett massa nytt folk. Åååå jag hade sååå gärna velat vara med! Jag vill också börja gymnasiet denna dag i Lund med alla mina vänner här. Istället får jag sitta och uggla hemma framför datorn i väntan på att de andra ska komma hem och berätta om allt nytt som hänt. Visst är det najs att jag inte börjar förrän den sista augusti men... ändån! Jag vill hellre vara här. Det gör faktiskt nästan lite ont i magen när jag tänker på det. Själv ska jag ju börja IB programmet nere i Schweiz :// Me do not like it. Men det finns inte mycket jag kan göra pt det.. inte nu längre. Ett år har gått och det är ett år kvar tills jag får komma hem igen och börja gymnasiet här. Det är väl i alla fall något, och jag ser verkligen fram emot det, det ska bli kul! Även om det kanske låter knäppt så är det sant.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0