❤ GONATTPUSSAR! ❤

Nu ska jag ta och sova, har precis druckit upp min mugg med varm mjöl och honung. Träningen idag gick bara bra! Tränade spjut hela tiden och jag fick höra att jag nu har blivit anmäld till både längdhopp och spjut på USM :D Efter det stack jag hem tillsammans med Fia. Där åt vi kvällsmat, Spagetthi och köttfärsås, riktigt gått! och sendan har vi  mest suttit och snackat hela kvällen :)) Långa historier med redigt gurltalk blev det! skulle kunna sitta och snacka så för evigt men det går ju inte heller... så sen fick jag dra hemåt.

När jag kom hem fick jag hära att jag nu är dubbelbokad inför fredag.. usch, det är inte kul när sånt händer.. man känner sig så dum..

Puss och gonatt!! (L)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0