♡ GLÖMMER... ♡

Det känns konstigt att säga det, men jag mår faktiskt lite bättre nu. Pratades vid med S innan idag och det fick mig att gråta, men jag har inte riktigt lika ont längre.. Däremot vill jag fortfarande bara sova bort mig, och hoppas på att allt med skolan som börjar i morgon bara ska försvinna. Visst, det ska ändån blir lite spännande (vem vet, kanske börjar det någon ny cooling?) meeen, nej. Jag vill bara hem. Jag antar att jag håller på att må bätte nu är för att jag faktiskt håller på att glömma sverige lite? jag håller på att glömma att man faktiskt kan ha kul på dagarna... visst låter det bra? :s Idag har jag inte gjort ett skit. Jag har nästan legat i sängen i tshirt och trosor hela dagen. Okej, tills för en timme sen. Då tog jag faktiskt på mig bikinin och gick ut en stund för att läsa lite. Sedan G berättade att han läst den och gillade den, måste jag bara läsa ut den.
Miss you all...too much ♥♥


Bruno Mars - Long Distance

Man hade ju kunnat tro att jag skulle spela låten "the lazy song", för det är ju det jag gjort idag. Men nej, denna låten är den som går på repeat här hemma just nu för min del. Jag blir helt tårögd när jag hör den ♡♡



Kommentarer
Jenni :D

Glöm mig inte.. (HAHA)



Miss U :)<3

2011-08-30 @ 19:14:11
URL: http://jennix.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0