☀ FULL RULLE! ☀

Tjeeenare !

Imorse blev det till att sätta väckarklockan på 7.45. Någon timme senare satt jag på bussen in till stan för en ansiktsbehandling. Visst är det kul att när man senare är klar, gå genom hela Lund centrum helt osminkad och röd i huvudet. Yippi Yeeey! När jag väl kommit hem igen fick jag sms av S att o en halvtimme måste jag vara inne i stan igen för att mäta henne och gå och shoppa. ha ha ha ... va mitt svar. En stund senare gick altså jag och S omkring i Lund igen. Klockan 16 blev det dags att träna! JAAA äntligen!! Kasst träning, spjut, är så himmal kul! och vår tränare är helt underbar! :d

Nu sitter jag äntligen hemma i soffan igen och tar det lite lugnt och dricker te med mamma, innan jag ska upp imorgon igen och in till stan. IGEN. Denna gången med morsan :))



Vi ses !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0