☀ FRULLE! ☀

Goooodmoorgoon!! Igår spenderade jag min dag borta i Kristianstad på en 50års fest! Grattis åter igen super mycket till Lasse! På köpet där fick jag också träffa en massa saknade vänner som jag säkert inte träffat på 3år!! Då måste jag varit 13år :s jaja, de kände i alla fall igen mej!! (tror jag, typ halvt). Jag fick även lära mig lite Göteborgska, så nu känner jag mig lite proo på det;) Jag har lärt mig tre ord: Bamba, som betyder skolmatsal… ”idag äter vi i Bamba”, och man kan även säga ”Bamba-tanten” det blir mat-tanten. Jag lärde mig också…. Eee… Hmm… verkar som jag har glömt de andra orden.. ååh naaajj! Aja.

Nu ska jag gå ner och äta fulle(den bästa måltiden enligt mig!), så får vi se hur resten av dagen planerar sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0