✦ ETT SISTA RYCK SEN NANNA ✦

Nu ska jag snart nanna lite... Håller fortfarande på att packa inför imorgondagen när jag påbörjar resan hemmåt (y men först ska blir det till att övernatta en natt i Tyskland tror jag. Hur många gånger jag än behöver packa så lär jag mig aldrig att göra det effektivare. Det går alltid väldigt segt. (kan det va för att jag alltid fastnar i allt annat omkring mig? :s) Aja, nu ska jag göra ett sista ryck och försöka få ner ALLT i väskan så jag kan få gå och sussa. (Och gärna utan att ha glömt en massa...) Upp tidigt imorgon, eller ah tidigt för mig ialla fall, det blir nog vid 7-8 tiden.

Får se om jag har internet imorgon, annars ses vi om någon dag!
GOANNTSAR FRÅN


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0