✦ DAGENS PROGRAM ✦

I morse blev det till att (än en gång) gå upp tidigt. Jag stack in till stan med mamma och systrarna en stund.  Jag upptäckte då att ONOFF har gått i konkurs (???) tydligen.  Jaha, så va det med det. Jag som bara snabbt skulle in och köpa iPhone skärm-skydd, men det gick ju inte. Jag får åka bort till MediaMarkt istället, men frågan är när jag har tid att göra det liksom?

När jag kom hem blev det (än en gång) till att städa mitt rum. Jag fattar inte hur jag lyckas stöka ner det så fort. Det var ju bara två dagar sedan jag städade det senast!! Ikväll har jag sedan varit inne i Malmö på kastplanen och tävlat i spjut. Det kändes faktiskt ganska bra, njaa, resultatet va en centimeter från mitt pers. (Vilket gör så klart att jag absolut inte är nöjd… det kan jag inte vara om det inte är pers..) S var också där, men fick starka känningar i sina knän och fick därför bryta sin del av tävlingen efter hälften av kasten :// För F gick det däremot jättebra då hon persade i släggan :D

En bild från Öresundspelen i våras när jag kastade:)

GONATTKRAMAR !

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0