✦ AUGUSTI 22 ✦

Just nu håller jag på och går igenom min laptop lite, ska föröka rensa lite och sånt. Jag måste också gå igenom lite bilder för att se vad jag har förnågot (A) Sedan blir det till att läsa, gotta sig och sådant fram tills klockan 4 då jag ska vara i Lund och möta upp J. Senare ikväll ska vi på bio och kolla på den nya filmen "Jag saknar dig" som ska vara en väldigt bra men sorgsen film. Det har blivit lite min och Js grej att kolla på de sorgsna filmerna tillsammans, då vi båda gråter väldigt lätt till sådana. haha, vi får väl se hur det blir. Sammtidigt är det väldigt jobbigt att sitta inne i en biosaling tillsammans med många andra mitt inne i stan, och på samma gång gråta :p

Trailern: "Jag saknar dig"





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0