✦ INTERNATIONAL LUNCH ✦

Igår var det international lunch i skolan och jag tror aldrig jag har ätit så mycket i hela mitt liv! När vi ätit klart låg alla seriöst ner i gräset och glodde upp i himmeln. Ont i magen? svar: ja. geez mannen! Proppfull till max och jag trodde aldrig jag skulle kunna äta mer efter det! Här kommer bilder på mina tre omgångar mat:


Här är mat från alla delar av världen, Sverige, Danmark, Amerika, Spannien, Australien och massa mera! Stort kredit till P som gjorde Paellan! JAG ÄLSKADE DEN SJUKT MYCKET!!!


En andra ruda för att ta ännu mer från speciellt det asiatiska, svenska, danska, norska, amerikanska och spanska bordet!!


Så avslutar vi med engelska scones och voffla! Dock delade jag och kompis på denna sista tallriken och de må jag säga att jag är glad för! Jag hade aldrig fått i mig det! Men MUMS!



Bild på det svenska bordet, Hej mamma och de andra som är klädda i den svenska folkdräkten! Mycket fint hade ni gjort!


Avslutningsvis tog jag också en bild på skolgården. hehe. Där alla satt och åt. Fönsterna högst upp till höget där ni ser bakvänt '12 är the ib launge. Där hänger jag varje morgon när jag kommer till skolan. Det är mitt hemklassrum med stark lyx!  Eget kök och massa soffor har vi;) Fönsterna precis under har jag art och längst ner ligger köket :) Bisous!



Kommentarer
Blossom

The best day of the year to help out in school! <3

2012-05-04 @ 22:49:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0