✦ EXAMS: OVER&DONE ✦

Exams är över, och det är snart helgen också. Som tur är så verkar denna veckan vara hyffsat lätt, och det ända jag har än så länge är (dock ett stort arbete..) macro economics commentary draft. Denna helgen har jag mest sett film, skulle inte förvåna mig om jag sett fem stycken (Jag som aldrig ser film vanligtvis!!!!) I Lördags var jag i stan med Jas i fleeeera timmar! Och vi avsluade kvällen nere i hamnen och med en promenad genom parken, upp till stan igen. På kvällen var jag och åt med mama, pappa och Milan:)

 

Alla exams gick över förväntan, och jag är riktigt nöjd. Hela detta året har jag i stort sätt failat alla min economics test, men i fredags morse avslutade jag min exam week med uppsats och matte-papper som jag blev riktigt nörjd med! Jag taggar verkligen för att få tillbaka det, vilket jag annars mest brukar frukta (haha). Efteråt gick jag ut från lokalen och var riktigt glad så jag inte kunde stå still, och ut i detta vräkande regnväder. 30minuters promenad till buseen... och det rann ner för näsan som ett vattenfall. Mina byxor var som en våtdräckt och efter 40 minuters buss kom jag hem och mamma var tvungen att hjälpa mig ta av dem. Allt smink försvann, och håret lockade sig. Detta blev resultatet: Bisous!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0