✦ vill skrika: DONEEE!! ✦

Står på ett regnigt men klart St Francois och är på väg hem. Inser att jag nu är klar med alla exams för den här gången.
Måndag: 8.45 -Svenska 13.30 -Biology
Tisdag: 8.45 -Math 13.30 -Français
Onsdag: 8.45 -Ekonomics
Torsdag: har jag art workshop på förmiddagen, men det är ingen exam utan bara tid att jobba typ.
Nu ska jag hem och ta igen sömn. Life's though. Mitt huvud vill inte alls funka på engelska idag, men vilket språk tänker jag då på? Just nu vet jag faktiskt inte? Svenska? Nä..bara att skriva detta måste jag anstränga mig. Franska känns ju ganska långt borta. Kan man tänka utan språk? Hjärnan jobbar på för fullt där uppe i hjärnkontoret men utan språk. Kanske tänker jag bilder? Tankeställare där ja, hur sjutton tänker jag egentligen? Språkförvirring på högsta nivå.
Haha jaja, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0