✦ SKIDOR I MITT <3 ✦

Nu är jag och åker skidor med familjen E! Det är grymt kul verkligen! I backen är det as life should be<3 däremot var det extremt dimmigt idag och det snöade också. Man säg ungefär tio meter framför sig sedan var det nästa som en vit vägg och man såg inga konturer i snön alls. Det gällde att hålla koll på de orangea pinnarna längs pisten, lång till höger och kort till vänster, annars skulle man vara heeelt lost! Gupp gupp gupp, boom boom boom boom krasch! Hahaha! Sen ligger man på magen med skidorna i luften och snö ända in innanför tröjan! Mycket snökrig har det också blivit :D Nu ligger alla kläder på tork och jag hoppas innerligt att allt hinner torka tills imorgon!

Nu ska jag ta och sova lite innan det är dags att stiga upp igen för ännu en härlig dag i backen! Imorgon ska det bli lite kallare och vi hoppas på bättre väder! Gonattpuss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0