✦ M BACK IN SCHOOL BITCHES ✦

Back in school again yaaayyy! Hmm... Ett nytt år, nya tag? Andra dagen idag och jag vill verkligen göra denna terminen bra, och gärna utan att må dåligt. Jag ska försöka ignorera vad lärare slänger ur sig för kommentarer och tänka att jag känner mig bäst själv. Tro det eller ej men lärare slänger ofta ur sig dumma comments när de inte tänker sig för:/ och jag vet att jag kan, lärare som tror på mig finns det väl lite färre av nu förtiden och fråga mig inte varför. Jag vet om att jag blir stressed out när det gäller prov: tänk om jag kommer faila? Tänk om frågorna är skrivna svårt och jag inte fattar ett jota? Men nä, hela tvåan har gott bra hittills och idag började jag med att få tillbaka mitt skriftliga franska på 17/18! Ändå är jag rädd för detta halvåret... Men vi tar det steg för steg, bloggen fortsätter iallafall följa mig. Tack för de läsare jag har<3



Kommentarer
Semlan

Keep going girl! you rock! LOVE U HUNNY <3

2012-01-12 @ 22:05:58
URL: http://emphotograph.blogg.se/
Secret

Aaaaah I become touched by your words!!!

2012-02-13 @ 18:55:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0