❤ TÅR FÖR TÅR ❤

Idag har varit en pissdag.
-IB session
-Math
-French
-Economics
-Physics

Okej, om jag ska va ärlig... Matte är ändå helt okej, men jag känner mig bara så himmla urkass. Franska är också okej, men det är så himmla mycket nytt hela tiden och vi går frammpt i 190! Jag hinner seriöst inte med, och detta sk avara nybörjare! Vissa i min klass har läst franska i fyra år redan och det är meningen att vi alla ska komma ifatt och mer. Economics är också okej, men lite svårt...ändån intressat och jag har en svensk lärare så engelskan hålls nere på en nivå som inte allt för svår iallafall. Sedan kommer vi till fysiken. USCH FY NEJ GRAAHHHH ALDRIG HEM... massa ord påppar upp. Språket som går i 190 (läraren är spanjor) och sedan avslutar han varje ord med bara bubbel som inte går ihop? Fysik var redan svårt som det var innan. Vi gjorde ett experiment islutet av lektionen. Innan vi gick hem sa han: Är det grönt och luddigt så är det biologi. Är det explosioner så har ni hamnat i kemi. Är det något som inte funkar så välkommen till fysiken. Njaaa, vårt experiment idag funkade inte. (och vi skulle ändån bara värma vatten! Men vattnet blev snarare kallare än varmare.. lyckat asså!)

Jag kom ändån hem med ett hyffsat humör, gick ner till den plats jag sitter på nu och skulle börja plugga lite. Idag måste jag få gjort bild, economics, svenska, och lite franska. Men så satte jag mig på platsen jag nu sitter. På min stol framför skrivbordet och satte på datorn. Gick in på face book för att kolla läget och såg att min söta lilla kusin lagt upp en länk till ett logginlägg. Jag klickade in och började läsa. Hon hade skrivit som sin bror och mina tårar bara forsar ner för kinderna för tillfället. Jag har seriöst inga ord. Jag vet hur jobbigt jag hade det, och vad som fortfarande snurrar runt i mitt huvud dag ut och dag in. Jag kommer aldrig kunna föreställa mig hur hon har det. Vilket gör att fler tårar kommer. Jag älskar dig min lilla kusin, och jag finns alltid där för dig <3 Glöm aldrig det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0