✦ TRÖTTIS HÄR JA! ✦

Nu har det blivit dags för mig att släcka lampan för ikväll. Jag är verkligen genom trött nu i och med jag bara sova lite till och från fyra timmar i går natt. usch, aldrig igen snälla. Jag var bara så uppspeedad och massa inför idag, nervös är ett bra ord. Imorgon står det Bild, Fysik och Ekonomi på schemat och på morgon ska vi få utdelat sertifikat också från våra personal projects vi gjorde förra året i Y11 MYP. Jag valde att göra mitt på svenska så det ska väl ändån bli lite kul när de läser upp min rubrik imorgon, he he he.

Jag insåg också ikväll att för att jag ska kunna byta Fysiken mot Biologi måste jag ha en jäkla massa påskrifter från olika lärare. Jag som så gärna vill slippa fysiken imorgon, snälla? Mycket heldre tar jag biologi! Ochjag hoppas verkligen inte jag måste gå runt och samla in underskrifterna själv :S tänk bara vad jag ska säga till min käre fysiklärare: "Hejsan!! Jo det är så här att jag förstår verkligen ingenting på dina lektioner och jag känner mig bara dum och idiotförklarad hela tiden, samt att en massa panik rör  sig i huvudet. Därför ska jag nu gärna byta till ett annat ämne, kan du vara snäll att skriva på om att du håller med mig? :D" eeh? snälla låt mig få slippa den biten (typ)!!! Tack. jaja, Jag orkar verkligen inte tänka på det nu, utan nu ska jag bara sova. Jag är för trött. Gonatt på er!!





Kommentarer
Anonym

Gillar din blogg , Sjukt fina bilder!!!

2011-09-21 @ 12:55:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0