✮ TIME TO SLEEP? ✮

Ikväll har inte hänt mycket... Men jag snackade en lång stund med S på skype, och jag chattade lite med E, jisses vad jag saknar dem.. <3
Jag såg filmen Black Swan med mamma och pappa, och poppade poppisar. Hur kommer det sig att det alltid är jag som äter upp den större delan av skålen? höhö.... inte bra, inte bra.
Jag tog också lite nya bilder på mig själv, i försök till att hitta en ny profilbild på facebook, min gamla inte var så bra. Här är några av de alla jag tog :))









Nu blir det dags att sova lite. Så att jag inte är alltför trött imorgon. Jag saknar Sverige sjukt mycket för tillfället. Jag har varit så nära på att boka flyg hem imorgon, har kollat upp så det finns lediga platser och pris och allt. Det skulle kunna funka, och jag vill så hemskt gärna. Ändån är det någonting som blockerar mig från att faktiskt göra det.. Jag vet att det inte skulle kunna funka :// Men jävligt lockande är det. Lika som att skolan på Måndag inte alls är det. Snälla take me away from here, bara jag slipper gå dit på måndag..

Imorgon ska jag försöka möblera om lite på mitt rum, för att försöka få lite annat att tänka på. För att se ett nytt perspektiv lite och inte bara stirra in i de väggar som jag gjorde när jag mådde som sämst förra året. Sedan måste jag plugga lite också..

Puss och Gonattisar <3 <3






Kommentarer
Jenni

Var med och tävla om att bli dagensblogg på min blogg !! :D

2011-09-04 @ 12:50:45
URL: http://jennix.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0