✦ TILLBAKA I SKOLBÄNKEN ✦

Har nu äntligen kommit hem från skolan, första dagen på en och en halv vecka. Vad ska jag säga liksom? ååå vad jag har saknat dig kära, kraaam! nej. Piss. Men! Nu har jag fixat så att jag troligen kommer byta från Fysik till Biologi. Från läraren jag inte fattar ett ord av vad han säger i och med att han är spanjor. Sväljer orden, pratar i 190, och sluddrar. Till en lärare som är helt fantastisk (säger mina hemliga källor). Hon verkar bra de gånger jag träffat henne och pratat med henne, det är tydligt och lugnt (betydligt stor skillnad i gämförelse åtminstone!). Nu är det alltså bara att hoppas på det bästa! Några fler fysik lektioner går jag iallafall inte på... att helt plötsligt känna tystnaden och ögonen stirrar mot mig. eeh? får man lov att svara "nej tack, jag föredrar att inte svara" det  hade jag mer än gärna svarat idag. 


jaja, nu ska jag försöka få huvudverkan att släppa innan vildingarna (familjen) kommer hem, och sedan har jag plenty med läxor att göra.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0