❆ SEPTEMBRE 07. ❆

Nu ska jag snart sätta mig och göra lite läxor inför morgondagen. usch. Jag känner verkligen inte för det.. Jag fattar inte att det bara är onsdag och jag va verkligen confused imorse på bussen över detta. Hur kan jag vara så utmattad, trött och det är bara onsdag? Jag trodde först att det var lördag men så insåg jag att nej det va det inte... jag va ju på skolbussen hallå? men fredag? Senare inser jag att det är onsdag och inte mer än halva veckan har gått. Meeeh??!! Ikväll måste jag verkligen försöka få mig to sleep earlier.. annars kommer jag sotta halvdöd om inte mera på lektionerna. Sista lektionen idag var verkligen hemsk och jag hängde inte med på mycket!

Dagen har annars bara bestått av tre lektioner:
-Art
-Physics
-Economics

Art är skitkul verkligen! Men....sen kommer vi till de andra två och dagen är mer än förstörd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0