✯ SEPTEMBRE 02 ✯

Dagen idag vill jag väl helst inte kommentera... det har bara varit sjukt jobbiga lektioner hela dagen lång. Jag vill seriöst bara hem. Jag fattade inte ett ord av den 80minuters fysik lektionen vi hade, och jag kommer aldrig klara av matten heller för de ska tydligen stressa igenom allt. USCH OCH FY och snälla ta mig här ifrån! Jag vill bara kasta mig på ett flyg hem utan retur biljett :( pls? År sjukt trött nu också, tre dagar i skolan och jag är redan halvdöd. Hur ska en hel vecka då gå? Och flera veckor efter varandra? :s Nu ska jag snart gå upp till Tvn och slappa/halvsova framför en film tror jag.

Har också fått en enorm träningsverk i skinkorna... hahaha (:p) någon som är villig för massage? nej. tack. jag klarar mig utan det. Meeeh! Det är jobbigt.

Mitt bästa från idag: Jag ställde mina skor vid trappan ner till mitt rum när jag kom idag. Detta gör att jag nu inte får något besök ner för att det luktar verkligen hemskt i trappan. Alla levande varelser som försöker ta sig ner springer iväg igen så fort de kan innan de svimmar.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0