☀ NY MÖBLERAT ☀

Tjeeeenare idag! :D

Nu har jag möblerat om på mitt rum och blev jättenöjd (y) Jag får lägga upp bilder på det sedan! Nu ska jag äntligen få lite nyt perspektiv på vardagen, och se väggarna från ett annat håll ett tag. Rummet blev faktiskt som nytt, så jag hoppas slippa de gamla tankarna från förra året när allt var hemskt. Istället så får nya minnen sätta sig, och även om de kan vara minst lika hemska så blir det inte dubbelt upp iallafall. Just nu är jag på ett redigt gött humör och lyssnar på musik, favvo låten som poppat upp nu är: Count on me - Bruno Mars <3

Nu måste jag gå upp och äta lite lunch, jag hörde något om tidig middag vid halv fyra istället för lunch, men min mage klarar inte mer nu x). Den kurrar ikapp med regnet som precis började ösa ner. Igår åskade det faktiskt, nästan så att det skrämde livet ur mig, haha! Nä, men när helt plötsligt himmlen lystes upp så blev jag lite paff :p Det var jag inte berädd på liksom. Annars älskar jag när det åskar, det är sjukt mysigt :))

MAAAAAT! Vi höres;D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0