♡ NATTSHORTS ♡

Dagen började som sagt väldigt bra, men sedan avslutades den på eftermiddagen åter i surpuppighet. Usch det är inte kul. Jag tror det är för att vi ska iväg med klassen nu i en vecka. Jag vill verkligen inte. Hade mycket heldre bara velat vara till och med i huset...

Idag i Anncy köpte jag ett par nya sovshorts! :D





Jag kunde inte motstå dem, de är bara helt ybersöta! Jag brukar normalt inte sova med byxor på, men ibland kan det faktiskt vara skönt. Tillexmpel när man har gäster som sover över, som man inte är van vid eller liknande :)) Jag är iaf nöjd med köpet! Nu ska jag sova, och försöka att inte somna sur - vakna sur som imorse. Men man vet aldrig, och imorgon (idag) så är det den 11September, och min sissis födelsedag.

GONAAAATTISAR!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0