❤ BYE N' GOODNIGHT ❤

Dagen idag har gått bättre.
Schemat idag:
-samling i IB lounge
-IB information i cafeterian
-CAS, första lektionen i det ever - vilket inebar utdelning av saker och allmän information
-recess, apple time!!!
-Svenska, denna underbara lektion när man faktiskt förstår allt som sägs!
-Art
-studdy period

Alltså ganska chill dag. Imorgon är det däremot dags för Fysik och Ekonomi igen, snälla kom och hjälp mig?:s När jag kom hem så gick jag ut och gick en sväng, för att gå av mig allt dumt i huvudet. Och såklart följde musiken på högsta med mig i sällskap. Nu är mina ögonlock snart i nivå med fötterna och jag orkar inte hålla dem uppe längre. Alltså ska jag ta och sova lite snart när jag druckit upp mitt te. Och när jag har gått igenom franska läxan en gång till -.- Morgondagen får vi ta imorgon, och helst inte alls... det är iaf fredag. Please mommy take me away from here !://

BYE!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0