♡ 30 grader och sol ♡

Godmorgon juice på er alla! Somnar man på fredagskvällen som en surpuppa vaknar man på morgonen som en surpumpa. Inte bra, jaha :// Det blev iallafall bättre när jag gick upp, åt lite frukost och insåg när jag tittade ut genom alla fönstrena att vädret idag skulle bli riktigt najs! 30grader sol  närmare bestämt. Jag bestämde mig för att efter frukosten göra mig iordning för att sticka upp till banorna och träna lite. När jag kom hem rann svetten rikligt om mig, att träna i sådant hära väder, jao, då får man vara berädd på sådant. Grannen tyckte iallafall att jag såg ut att ha varit väldigt duktig (haha) när jag mötte henne i dörren och hon själv skulle ut och cykelträna en runda. Nu ska jag och familjen nog dra bort till Fraaaance - Annecy, för att njuta av det sommar väder som kommit tillbaka :))

POSS på er sålänge! Så hoppas jag att jag skriver senare :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0