✦ LUND ✦

Jaha, då va man hemma igen efter en awesome dag!!
Jag vaknade titdigt (klockan åtta) imorse av min veckarklocka. Jag klädde på mig och sminkade mig, gick ner i köket och gjorde en rostad macka med kokt ägg och rödbets-sallad. Yummiii! Sedan blev snabba ner till bussen och in till Lund för att möta upp L! Flera timmar spenderade vi på stan, och hade det suuupermysigt och roligt i ösregnet och rugget! När hon åkte hem för att plugga vid tretiden så slautade S skolan och jag gick för att möta henne. Några snabba inköp på stan igen och vidare till träning! Asså det är helt sinnessjukt vad jag älskar att träna där. Platsen, folket, tränaren, jag ♥ det. Helt underbart.

Nu är jag hemma igen och helt slut. Känner att en förkylning är påväg, och det vill jag verkligen inte! Jag kurerar mig med extra vitaminer, strepsils, några naturtabletter som jag fick rekomenderade och en massa skratt och härliga människor ♥

JAG ÄLSKAR LUND!!

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0