✦ LOOOOV!! ✦

Äntligen loooovvvvv!!! Yeeeaaahhsss! :D
Just nu är jag tillbaka i Sverige igen, och jag har haft en helt amazing tid hittills. Jag landade i Sverige vid nio tiden i fredags och bara en liten stund senare va huset fullt av de bästa tjejerna! En riktig tjejkväll blev det. Morgonen efter va det bara fyra tjejer kvar och vi hade mysmys frulle! Senare kom J och sällskapade mig hela dagen lång. Faktiskt, så va det J som ringde och väckte mig på morgonen, och en av de sista som sa gonatt till mig. Den sista va S, iom att jag sov hemma hos henne efter vi haft Gossip Girl kväll :)) imorse blev det upp tidigt och hem, för att senare leka städtant och städa igenom hela huset!

Pusss!!

 


Det va kallt att vänta på tåget i bara linne... jag som ville det skulle va sommar... :(( Därav att jag dansar på perrongen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0