✦ HÖST ✦

Jo men då va man tillbaka i ett konstigt schschsch land igen då. Förlåt att jag varit lite seg på bloggen höhö.. Ganska mycket. Det är nämligen så att jag gått å blett sjuk :/ min håller på att ta kål på mig och blandat med febern och hängighet är jag för tillfället sängliggandes med Alvedon. Se sista dagarna i Sverige va helt awesome! Fredagskväll blev det bio med J, J, F, F, H och S :)) vi missade bussen hem och fick vänta en timme på nästa.. Hem till mig joinade F, H, J och S. Sov över gjorde J och S. Inte sov jag mycket den natten inte...

Min lördagkväll spenderades ute i en miniby på landet, dags för fyrtioårsfest! (tack och lov inte min egen) det va mycket trevligt och mycket folk. Söndagen flög vi hem och jag va helt slut, ovanpå allt träffade jag en från klassen som åkte med samma flight. Trevligt, men mindre trevligt att han skulle se mig så slut och sovandes på planet.

Igår, måndag... back in school... Efter ett höstlov. Yey! Det va faktiskt okej att va tillbaka i skolan men när jag senare kom hem va jag än en gång slutkörd. Det va yoga på eftermiddagen och jag kom hem vid sju, fortsatte med pluggandet till sent. Idag har jag alltså fått vara hemma för halsen, febern och hängighet. Sovit nästan hela dagen och mått skit. Jag orkar inte göra något. Jag måste försöka plugga lite men det är svårt.. Jag får inget gjort.

Här kommer tre bilder från Sverige som piggar upp lite. Detta ljuva land där man ser horisonten!!! Im in love! <3 saknar!

 

 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0