✦ HÖST ✦

Just nu sitter jag uppe på muren igen och tar det lugnt. Det va längesedan jag va här sist, typ i somras, tredje veckan på sommarlovet tror jag. Egentligen borde jag sitta hemma och plugga men jag blev så irriterad. På mamma och pappa. Förvånade? Arrgghhhh! Pappa tycker inte han kan lita tillräckligt på mig att jag ansvar om skolarbetet.. Nehe tack för den. Är det det jag får för att jag kämpar som jag gör så kan det lika gärna va. Isåfall orkar jag inte med det. Min förkylning sitter fortfarande kvar och jag vaknade upp med jätteont i halsen :/ All energi är inte på plats idag heller... Här kommer iaf tre bilder som visar på att det är höst nu. Även om det idag nästan känns som sommar i solen. Det är 17grader och bara lite dis utöver sjön.
POSS








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0