✦ CATCH UP ✦

Längesedan? hmm... Jag har skrivit inlägg denna veckan men min mobil laggar lite för tillfället med blogg appen. Jag vet inte vad som hänt men någonting är det i alla fall. Jag hoppas att det fixar sig snart iochmed att jag knappt hinner vara inne på datorn längre.. ://

POSS!

image description
En bild på mig och Fisen förra helgen när vi va ute och festa loss :p Shit vad jag saknar dig! Vi hade verkligen grymt kul de få dagar vi hade. Det blev party party varje kväll, i pauserna stå fram för spegeln och öva dans moves till musik på högsta voulym och hårfönen som mikrofån! Det blev också lite pluggande och en mysig verre promenad i regnet ner till sjön och käka italiensk glass :) Snacka om kalla fingrar sen (haha) Vi ses i övermorgon igen gumman!
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0