✦ BURLESQUE ✦

Då vart det kväller igen då ja. Du anar inte så mycket jag vill gå ut, men jag borde inte. Det vore inte så smart. Vi får väl se vad som vinner i slutändan antar jag, hjärnan eller själen;) Jaja, nu har jag precis titta klart på filmen Burlesque med Christina Aguilera. Riktigt bra asså! Se den om du inte gjort det förut, för jag har inga ord! Nnog den bästa filmen hitills jag sett. (ni som känner mig vet att det är en så stor katalauge, men ändåååå!!) Nu när jag sitter här själv och har lite tråkigt kunde jag inte motstå lite egobilder :p ENJOYYY!!








Känner att jag va tvungen att avsluta med en iallafall någulunda normal bild, fast det kanske bara gör den värre på mig? hahaha! VI SES! ha en bra kväll!
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0