✦ LUND ✦

Jo men nu sitter jag här i soffan i Lund, hemma i Sverige. Glttiligöttgött! På flyget i söndags fick jag och Tossan (min honey -katt) knappt komma ombord. Det hade inte gått in i systemet att vi skulle med, vilket va mycket märkligt, vi hade ju biljett? Vi hade 10minuter innan varit nere och betalt det sista? Och vi hade varit och vägt henne på bagage inlämningen och där fanns allt med? Konstigt konstigt men iallafall så kom vi till slut med när vi hämtat kvittot som pappa hade -redan ute i flyget. Så klart kunde inte jag gå och hämta det.. mycket krångel men nu är vi här och andas ut! Och jekligt stolta att vi försenade hela flygplatsen en timme! :D (fast det var ju de som gjort fel)

På flyget hittade vi en artikel om att Zermatt ska vara det bästa stället att åka skidor på. Det var ju där jag va för två veckor sedan!!! :D här kommer bilder:










Kommentarer
Blossom

Jo, men det var bara underbart! Bästa skidåkningen på länge (någonsin?), kanonsnö och sen var det ju första gången på säsongen. <3

2011-12-21 @ 07:23:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0